English | Castellano | 18.11.2018
Grupo Financiero Riva y García Corporate Finance Private equity RyG Real Estate Banca Privada
Grupo Financiero Riva y Gar... > Atenció al Client  

Atenció al Client

Descarrega'n el PDF PDF

RIVA Y GARCÍA GESTIÓN, S.G.I.I.C., S.A.U. posa a la disposició dels seus clients un Departament d'Atenció al Client per atendre i resoldre les queixes i reclamacions que presentin els seus clients. El seu funcionament es recull en un Reglament de Defensa del Client que podeu consultar a les seves oficines i al seu web.
Per efectuar les vostres queixes o reclamacions cal que us dirigiu, en primera instància, al titular del Departament d'Atenció al Client:

D. Carlos Cuatrecasas Targa
Domicili: C/ Diputació nº 246, pral.,
Telèfon: 93 270 12 12
Fax: 93 270 12 13
Pàgina web: www.rivaygarcia.es
Adreça electrònica: ccuatrecasas@rivaygarcia.es

El Servei d'Atenció al Client dictaminarà la resolució en un termini de dos mesos des de la data de presentació en aquest servei. En cas de disconformitat amb la resolució o si aquest no s'hagués resolt, el reclamant podrà dirigir-se al Servei de Reclamacions de la CNMV, essent imprescindible haver presentat la reclamació prèvia davant el Servicio de Reclamaciones de la CNMV.

Servicio de Reclamaciones de la CNMV
Calle Edison, 4, 28006 Madrid
Passeig de Gràcia, 19, 4º. 08007 Barcelona
Email: serviciodereclamacionesCNMV@cnmv.es

Podeu dirigir-vos al Servicio de Reclamaciones de la CNMV, a través dels següents mitjans:

Tramesa electrònica de la vostra reclamació.

Formulari dirigit al Servicio de Reclamaciones de la CNMV C/ Edison, 4 - 28006 Madrid
Telèfon d'Atenció a l'Inversor: 902 149 200.